Проект "Україна Містична"
третя частина «шекспірівського» циклу
Режисер - Владислав Троїцький
Світло- Наталія Перчишена
Маски - Наталія Мариненко
Актори -
Дмитро Ярошенко, Наталка Біда, Вишня, Вікторія Литвиненко-Ясіновська, Соломія Мельник,
Володимир Міненко, Ігор Постолов, Руслана Хазіпова, Роман Ясіновський, Zo, Дмитро Костюминський, Анна Нікітіна, Дар'я Бондарева
Музика - етно-хаос гурту ДахаБраха
«Кому-нибудь знаком я? Я – не Лир.
Так ходит Лир? Так говорит? Что ж, слеп я?
Размяк рассудок, и соображенье
Заснуло? Как, не сплю? Не то, не то…
Кто может рассказать мне, кем я стал?»
Чи не сила божевілля, а чи не трагічний фатум, невідворотність якого, можливо, вже відчував Лір, розділяючи й роздираючи своє королівство і душу, не в змозі відректися від даного ним слова, керували ним, назавжди залишивши невитравний відбиток самотності на цьому змученому серці?
Чи немає деяких збігів у долі шекспірівського королівства і сьогоднішніх реаліях життя нашої країни?
Постаючи із тиші нескінченності, вистава живе якимись незвичайно глибокими й енергетично сильними духовними матеріями, від злиття із якими актор помирає, а його маска надприродним чином оживає в іншій істоті. Серед цієї атмосфери вічності не знайдеться місця для суєти чи навіть для звичного плину часу. Надлюдські імпульси відчуваються і в безвиході відчаю Ліра, і в невеселому танку його блазня, і в смертельному поєдинку за владу, і в споконвічній мудрості Землі. Нагадуючи водночас деякими своїми рисами елементи японського театру масок і храмового мистецтва Сходу, постановка є унікальним театральним експериментом у сфері terraincognita.
Чи немає деяких збігів у долі шекспірівського королівства і сьогоднішніх реаліях життя нашої країни?
Постаючи із тиші нескінченності, вистава живе якимись незвичайно глибокими й енергетично сильними духовними матеріями, від злиття із якими актор помирає, а його маска надприродним чином оживає в іншій істоті. Серед цієї атмосфери вічності не знайдеться місця для суєти чи навіть для звичного плину часу. Надлюдські імпульси відчуваються і в безвиході відчаю Ліра, і в невеселому танку його блазня, і в смертельному поєдинку за владу, і в споконвічній мудрості Землі. Нагадуючи водночас деякими своїми рисами елементи японського театру масок і храмового мистецтва Сходу, постановка є унікальним театральним експериментом у сфері terraincognita.